Zorgmarketing
Marketing voor Fysiotherapie
One-Stop-Shop Marketing voor Fysiotherapie
Bewezen resultaat & betaalbaar tarief
Tientallen praktijken succesvol geholpen
Fysio Marketing Test
One-Stop-Shop Marketing voor Fysiotherapie
Complete marketing voor fysiotherapie bestaat uit de volgende onderdelen:
Website Fysiopraktijk
Moderne website gericht op jouw patiënten
Naamsbekendheid
Sterke identiteit met Social media
Direct meer patiënten
Binnen 3 maanden merkbaar meer patiënten met Google Ads
Huisstijl
Duidelijke identiteit met eigen huisstijl
Groei specialismen
Voor altijd vindbaar op klachten met SEO & Blogs
Meer patiënten binding
Patiënten binden met E-mail marketing
Contact & Conversie
Mobielvriendelijke Praktijkwebsite
Met een moderne en mobielvriendelijke praktijkwebsite biedt je bestaande patiënten makkelijk contact met jouw praktijk en ben je aantrekkelijk voor nieuwe patiënten
Wat doen zorgvragers als ze contact met een fysiotherapeut willen? Ze gaan met hun telefoon naar Google en naar de website. Jouw praktijkwebsite is het centrum van de Patient Journey en de plek waar zorgvragers jouw praktijk online het meeste beleven.
Met een moderne en mobielvriendelijke praktijkwebsite biedt je zorgvragers antwoord op hun vragen en werf je meer patiënten uit websitebezoekers. Wij bieden fysiotherapeuten een betaalbare, high-end website.
Test je website (open eerst je website in nieuw tabblad):
Wat doen zorgvragers als ze contact met een fysiotherapeut willen? Ze gaan met hun telefoon naar Google en naar de website. Jouw praktijkwebsite is het centrum van de Patient Journey en de plek waar zorgvragers jouw praktijk online het meeste beleven.
Met een moderne praktijkwebsite biedt je zorgvragers antwoord op hun vragen en werf je meer patiënten uit websitebezoekers. Wij bieden fysiotherapeuten een betaalbare, high-end website.
Contact & Conversie
Mobiel-vriendelijke Praktijkwebsite
Met een moderne en mobielvriendelijke praktijkwebsite biedt je bestaande patiënten makkelijk contact met jouw praktijk en ben je aantrekkelijk voor nieuwe patiënten
Wat doen zorgvragers als ze contact met een fysiotherapeut willen? Ze gaan met hun telefoon naar Google en naar de website. Jouw praktijkwebsite is het centrum van de Patient Journey en de plek waar zorgvragers jouw praktijk online het meeste beleven.
Met een moderne praktijkwebsite biedt je zorgvragers antwoord op hun vragen en werf je meer patiënten uit websitebezoekers. Wij bieden fysiotherapeuten een betaalbare, high-end website.
Work, work, work…
Onze cases
Resultaten die wij behaald hebben voor onze klanten!
Tandarts van Mill
Meer patiënten en wortelkanaalbehandelingen
Tandarts Noordas
Groeiende stroom nieuwe patiënten
FysioXtra
Nieuw patiëntenbestand opbouwen op diverse nieuwe locaties
Elleboogklachten
Het neerzetten van een duidelijke Sports Performance identiteit
GGZonline
Dé online psycholoog bij depressie en angststoornissen
Volle Agenda´s
Meer patiënten met Google Ads
Mensen zoeken in Google naar een fysiotherapeut. Google Ads is dé manier om deze mensen naar jouw praktijk te krijgen.
Er is een groep mensen die weet dat ze naar een fysiotherapeut moeten of willen. Met Google Ads zetten wij jouw website bovenaan de zoekresultaten en melden we met praktische informatie hoe en waarom ze met jóuw praktijk contact moeten nemen.
Het resultaat is een regelmatige stroom nieuwe patiënten.
Specialismen bekend maken
Specialismen bekend maken met SEO & Blogs
Zorgvragers stellen duizenden vragen over pijnen, klachten en therapieën in Google.
Ze zijn op zoek naar uitgebreide informatie en een specialist die hen kan helpen. Deze mensen trek je niet aan met een advertentie, maar met blogs die antwoord geven op hun zorgvraag en ze uitnodigt contact te nemen met jouw praktijk.
Hoe meer blogs je toevoegt op je website en hoe langer ze er staan, hoe beter vindbaar jij wordt voor potentiële patiënten die jij kan helpen met jouw kennis.
“Medifactor is een professioneel bedrijf van deze tijd. Uiterst snelle communicatie met goed advies en overleg waar nodig.
Ik hoor en zie steeds meer “Google” bij nieuwe patiënten.”
Tijmen Kooij – Eigenaar Fysio Xtra
Medifactor weet de vraag van de praktijkhouder perfect te vertalen naar online content. Het contact en het snelle schakelen draagt bij aan prettige samenwerking.
Ik kan iedereen die in de (para)medische sector werkzaam is Medifactor aanbevelen.
Jurgen Snijder – Eigenaar Fysio 038
Duidelijke identiteit
Duidelijke identiteit met eigen huisstijl
Een duidelijke, eigen huisstijl versterkt de identiteit en herkenbaarheid van jouw praktijk.
Een huisstijl wordt gevormd door kleuren, lettertypen, afbeeldingen, taalgebruik, logo’s en inrichting.
Dat gaat over je website, drukwerk en kleding, maar ook over het interieur en exterieur van je praktijk. Denk bijvoorbeeld aan bestickering en de inrichting van je praktijk.
Een huisstijl zorgt voor onderscheidend vermogen en identificering van jouw patiënten en therapeuten.
Lokale naamsbekendheid en identiteit met Social Presence
Met regelmatig posten of adverteren op social media kan jij jouw identiteit als fysiotherapeut versterken.
Heb je een specialisme, resultaten met het behandelen van bepaalde klachten of wil je mensen iets bijbrengen over bijvoorbeeld preventie?
Vertel dit in aantrekkelijke en prettig leesbare posts of maak video’s zodat jouw doelgroep weet waar jij voor staat.
“Medifactor maakt een goede vertaling van de behoeften van de praktijk en de respons qua patiënten. Ze zijn zeer betrokken in het digitale proces, ze denken mee en sturen strategieën bij indien nodig.”
Een aanwinst voor elke praktijk in de zorg!”
Marco Spironello – Eigenaar Fysio World Amsterdam
“Ik zocht een online marketing bureau met meer inhoudelijke vak- en marktkennis. Het verschil in kennis en waarde met de vorige partij is heel groot.
Met de fysiotherapie blogs kan ik op een duurzame wijze mijn praktijk laten groeien voor mijn specialisaties”
Eray Yigitdol – Eigenaar Fysio Eray
Patiënten binden
Patiënten binden met E-mail Marketing
Met email marketing versturen we persoonlijke e-mails naar je huidige patiëntenbestand.
Het doel van deze mails om de binding van jouw patiënt met jouw praktijk te versterken. Maar ook om de betrokkenheid bij herstel te vergroten. Zo is er bijvoorbeeld een mail waarin we mensen herinneren aan hun behandeling, wanneer ze bijvoorbeeld een paar maanden niet geweest zijn.
Wil jij meer weten over gerichte groei met marketing voor jouw praktijk?
Neem dan contact op met Jerry voor een gratis advies gesprek