Stuur ons een bericht

FAQ

Veelgestelde vragen

Op wat voor basis werken jullie?
Werkzaamheden worden uitgevoerd op basis van een offerte met vaste prijzen. Sommige werkzaamheden zijn eenmalig en andere werkzaamheden worden elke maand uitgevoerd.
Met wat voor contracten werken jullie?
Voor de werkzaamheden die maandelijks worden uitgevoerd, geldt een termijn van 3 maanden die steeds met 3 maanden verlengd wordt.
Kan ik Google Ads ook even een maandje uitzetten?
Wij raden dit af. Het Algoritme van Google bouwt een track-record op voor jouw Google Ads campagne. Een goed presterende campagne wordt beloond met dalende klikprijzen. Als de campagne gepauzeerd wordt, verdwijnt dit track record en zal dit opnieuw moeten worden opgebouwd, met hogere klikprijzen.
Ik zie mijn website niet terug in Google. Wordt er wel voor Google geoptimaliseerd?
Vooral bij nieuwe websites die nog niet bestonden, kan het maanden duren voordat een website goed geïndexeerd wordt. Wij raden aan om altijd de website uit te breiden met content, om dit proces te versnellen.
Heb ik toegang tot mijn website en kan ik zelf zaken aanpassen?
Je hebt altijd toegang tot jouw website en je kan zelf zaken aanpassen. Wij raden aan dit in overleg met ons te doen.
Hoe komen jullie aan je kennis?
De online marketing is een vakgebied waar vooral door “het doen” kennis en ervaring in wordt opgebouwd. Daarnaast is de theoretische kennis hiervoor (online) vrij verkrijgbaar. De basis voor onze medische kennis ligt bij Rolf, onze oprichter. Rolf heeft geneeskunde gestudeerd en enkele jaren als kinderarts gewerkt. Daarnaast werken wij samen in een netwerk van zorgondernemers om onze kennis op peil te houden en uit te breiden.
Wat is jullie uurtarief?
Ons uurtarief bedraagt €90 ex btw
Hoe lang duurt het voordat mijn website klaar is?
De doorlooptijd bij ons is een kwestie van enkele weken. De voortgang wordt over het algemeen bepaald door de responstijd en aanlevertijd van onze klanten.
Iedereen die gewoon veel geld uitgeeft, staat bovenaan bij Google Ads, toch?
Nee. Google Ads is een veilingsysteem waarbij vraag, aanbod en relevantie de prijs bepalen. De klikprijs en dus de kosten om bovenaan te staan worden bepaald door wat een zorgpraktijk bereid is te betalen voor een klik (bezoeker) Vs. de relevantie die de zorgvrager ervaart op zijn website Vs. het aantal zorgvragers dat op dat moment informatie zoekt.
Een zorgpraktijk die de hoogte klikprijs biedt en vervolgens de zorgvrager een slechte gebruikerservaring biedt, zal de volgende keer met diezelfde prijs niet bovenaan staan. Enzovoorts.