Waarom een website voor jouw zorgpraktijk?
De beste gebruikerservaring
Gericht op conversie
Customer Journey
Identiteit en groei
Jouw website als onderdeel van identiteit en continuïteit
Een moderne website draagt sterk bij aan de identiteit en continuïteit van jouw zorgpraktijk.
Draag uit wie je als zorgprofessional bent en waar je voor staat. Vertel waar je praktijk goed in is en welke visie je op de gezondheidszorg hebt. In een markt waarin de zorgvrager zijn reis steeds vaker digitaal begint en zijn klachten invoert in Google, is het belangrijk dat jij een duidelijke zichtbare identiteit hebt voor de kennis waar vraag naar is.
Focus je op bepaalde therapieën? Ben je goed in het behandelen van specifieke klachten? Er zijn grote kansen voor zorgondernemers die een duidelijke boodschap hebben voor een specifieke groep zorgvragers.
Work, work, work...
Onze cases
Resultaten die wij behaald hebben voor onze klanten!
Tandarts van Mill
Meer patiënten en wortelkanaalbehandelingen
Tandarts Noordas
Groeiende stroom nieuwe patiënten
FysioXtra
Nieuw patiëntenbestand opbouwen op diverse nieuwe locaties
Elleboogklachten
Het neerzetten van een duidelijke Sports Performance identiteit
GGZonline
Dé online psycholoog bij depressie en angststoornissen
Herkenning in de zorgketen
Verstevig je positie in de zorgketen
Een moderne website met een goede gebruikerservaring voor alle deelnemers in de zorgketen zorgt voor een versteviging van jouw positie in de zorgketen.
Alle deelnemers in de zorgketen bewegen zich steeds meer op internet. Verwijzers, specialisten en zorgvragers leggen allemaal, bewust of onbewust, een online reis af waarbij ze worden beïnvloed door de beschikbare informatie. De volumes van zorg-gerelateerde zoektermen en vragen die in Google worden gesteld nemen maandelijks in omvang toe. Dit biedt kansen voor zorgondernemers om deze deelnemers aan je te binden wanneer je zichtbaar bent voor deze vragen, je deze op toegankelijke wijze beantwoord en het hen makkelijk maakt om contact met jouw praktijk op te nemen.
Goede vertaling van de behoeften van de praktijk versus respons cliënten. Zeer betrokken mbt het digitale proces. Denken mee en sturen strategieën bij indien nodig. Een aanwinst voor elke praktijk in de zorg!
Gedrag Zorgvrager
Ken jouw zorgvrager met Google Analytics
Met Google Analytics kunnen we het gedrag van jouw websitebezoekers goed volgen.
Alle websites die wij ontwikkelen zijn inclusief Google Analytics. Zo weten we met welke vraag bezoekers op jouw website terecht zijn gekomen. Zijn het bestaande cliënten of mensen die jou nog niet kennen? Zoeken bezoekers hulp of oriënteren zij zich omdat er langdurige klachten zijn?
We kunnen zien welke pagina’s er worden bezocht en welke acties bezoekers nemen. Die data kunnen we gebruiken om de website te verbeteren. Zo kunnen we beter informeren en meer bezoekers omzetten naar cliënten.
Wat krijg je bij Medifactor?
Een complete website voor zorgpraktijken, aan elke detail is gedacht.
Mobielvriendelijke website
Goed vindbaar in Google
Gebruiksvriendelijke indeling
Makkelijk te onderhouden
Zelf aanpassingen maken
Speciale dienstenpagina’s
Over ons en jouw team pagina’s
Online contactformulieren
Beveiligde website (SSL-certificaat)