Home / Blog / Een professionele website laten maken voor jouw tandartspraktijk

Een professionele website laten maken voor jouw tandartspraktijk

Tandarts

Auteur: Jerry Groot
Leestijd: 10 min

Jerry Groot – Eigenaar en Verkoopleider
De zorg verandert, wij helpen praktijken om mee te bewegen maar wel hun eigen karakter te behouden.

Een professionele website laten maken voor jouw tandartspraktijk

Inhoudsopgave

1. Waarom een professionele website voor tandartsen belangrijk is

Een website is tegenwoordig niet meer weg te denken voor bedrijven. Voor tandartsen is dit niet anders; voor een tandartspraktijk is een functionele, professioneel ogende website een must-have.

1.1. Het ‘online visitekaartje’ van jouw tandartspraktijk

Allereerst is de website tegenwoordig het eerste wat een mondzorgvrager van jouw praktijk ziet. Je zou kunnen zeggen dat een website het ‘online visitekaartje’ is van jouw tandartspraktijk. Hierdoor is het belangrijk om jezelf hierop direct van je beste kant te laten zien. Wanneer de website professioneel is neemt de kans dat de mondzorgvrager naar jouw praktijk komt direct enorm toe.

Daarnaast krijgt door bijvoorbeeld het tonen van de tandartsen, mondhygiënisten en assistenten en het vertellen van het verhaal van jouw praktijk de website een persoonlijk karakter. Hierdoor leert de cliënt jouw medewerkers en de praktijk al kennen. Ook helpen foto’s van bijvoorbeeld de behandelkamers om de cliënt al een idee te geven over waar ze behandeld gaan worden. Ook dit creëert vertrouwen.

1.2. Magneet om cliënten naar jouw tandartspraktijk te trekken

De belangrijkste reden om een professionele website te hebben als tandarts is uiteraard om nieuwe cliënten in jouw praktijk te krijgen. Het is natuurlijk logisch dat als potentiële cliënten de kwaliteit van jouw website niet goed vinden, deze ook niet staan te springen om naar jouw praktijk te komen. Sterker nog; dan gaan deze waarschijnlijk naar een andere praktijk. Doodzonde!

1.3. Zorg ervoor dat jouw website klaar is voor online klantenwerving

Naast de bezoekers die rechtstreeks naar jouw website zoeken is het ook van belang om deze naar jouw website toe te leiden. Dit doe je doe je onder andere door deze te optimaliseren voor zoekmachines (ook wel Search Engine Optimalisation – afgekort SEO – genoemd) en/of deze door te adverteren in Google naar jouw website te krijgen (Search Engine Advertising, in het kort SEA). Natuurlijk is het ook mogelijk om via social media te adverteren. Echter raden wij dit af en zetten wij dit vrijwel nooit in voor klanten doordat je hiermee geen klanten benaderd die actief op zoek zijn naar een tandarts. Meer informatie over het werven van cliënten als tandartspraktijk? In deze blog gaan we hier specifiek dieper op in: ‘Cliënten werven voor tandartspraktijken’.

Daarnaast geven we je in onderstaande video aan wat nou precies het verband is tussen een website en de online vindbaarheid van jouw tandartsprakijk.

 

1.4. Het belang van een professioneel ogende website voor online marketing

Voor met name SEA is een professionele website een must-have, doordat klanten via advertenties naar jouw website worden geleid. Iedere klik op een advertentie kost een ‘X’ bedrag, waardoor het kostentechnisch belangrijk is dat de website goed oogt en functioneert. Wanneer dit niet het geval is gooi je dus in feite geld weg. Je zaakjes op orde hebben op dit vlak is dus essentieel wanneer je gaat adverteren via Google!

In de onderstaande video vertellen we je graag meer over de waarde van een goede website voor jouw tandartspraktijk.

2. Waar moet een goede website voor een tandartspraktijk aan voldoen?

Wanneer de cliënt op jouw website komt dan moet je de kans zo groot mogelijk maken dat deze naar jouw praktijk komt.

Factoren die hierbij helpen zijn o.a.:

  • Eenvoudig en snel een afspraak in kunnen plannen
  • Een professionele, strak ogende lay-out
  • Een snelle laadtijd van de website
  • Snel vindbare contactgegevens
  • Een persoonlijk karakter (foto’s, storytelling)
  • Duidelijke sfeerimpressie van de praktijk
  • Laat zien waarin jouw praktijk zich onderscheidt van de rest

In onderstaande video geven we alvast een inzicht in factoren die bepalen of jouw website uiteindelijk ook daadwerkelijk patiënten oplevert.

2.1. Zorg voor een vlot proces om een afspraak in te plannen

Misschien wel het belangrijkste gedeelte van een website voor een tandarts: het gedeelte waar de bezoeker een afspraak inplant of zich inschrijft. Wanneer dit op soepele en snelle manier werkt is de kans groter dat de bezoeker ook daadwerkelijk een afspraak maakt.

Een voorbeeld van een sectie in de website om een afspraak in te plannen:

Website laten maken tandarts
Wanneer deze niet soepel werkt (bijvoorbeeld problemen met het invullen van persoonsgegevens of het kiezen van een datum), dan is de kans aanwezig dat de klant afziet van de afspraak. Ook is het voor de bezoeker prettig als gegevens al voor ze worden ingevuld. Een voorbeeld hiervan is dat als de postcode en het huisnummer worden ingevoerd door de bezoeker, de website het volledige adres aangevuld. Ook kunnen eerder ingevoerde gegevens uit Google worden aangevuld (e-mailadres, telefoonnummer, voor- en achternaam).

Daarnaast is het belangrijk dat de klant eenvoudig contact op kan nemen met jouw praktijk. Deze gegevens moeten eenvoudig en overzichtelijk te zien zijn. Ook moet het invullen van een contactformulier snel en simpel zijn.

Hieronder een voorbeeld van een contactpagina voor een tandartspraktijk

Website laten maken tandarts
Daarnaast is het belangrijk dat de website de gegevens op een juiste manier doorzet naar jouw systeem. Wanneer iemand een afspraak maakt, maar deze niet juist of zelfs helemaal niet goed bij jou doorkomt, dan verlies je een gegarandeerde cliënt. Let dus goed op dat ook het proces achter de website goed in elkaar steekt.

Val op tussen de concurrentie door de professionele en aansprekende lay-out van jouw website. Zo overtuig je de potentiële cliënt om naar jouw praktijk te komen

2.2. Een webdesign die jouw tandartspraktijk laat stralen

Cliënten die op zoek gaan naar een tandartspraktijk waar deze terecht kunnen gaan vaak meerdere websites af om een praktijk te vinden die ze aanspreekt. In deze zoektocht moet jij degene zijn die eruit springt. Wat hier enorm bij helpt is een website die op het gebied van lay-out eruit springt. Zo val je op tussen de opties die ze hebben en vergroot je de kans dat ze naar jouw praktijk toekomen. Hierdoor is het absoluut de moeite waard om hierin te investeren.

Een voorbeeld van mooi webdesign voor een tandartspraktijk:

Website laten maken tandartspraktijk

2.3. Voorkom irritaties en zorg voor een snelle laadtijd van de website

Naast een mooi webdesign is de snelheid van de website belangrijk voor het gebruiksgemak van de website. Wanneer deze langzaam inlaadt ontstaan irritaties voor de bezoeker en gaat deze naar een andere website. Hiermee verspil je de kans om de bezoeker om te zetten in een daadwerkelijke cliënt.

De laadsnelheid van een website wordt door allerlei factoren beïnvloed, waaronder het aantal en de grootte van de afbeeldingen en de manier waarop deze gecodeerd is. Hier gaan we verder niet te diep op in, maar wij weten exact hoe wij een snelle website bouwen. Dit komt doordat we hier al tientallen voor hebben gemaakt voor tandartspraktijken. We bouwen onze websites in WordPress, waarin snelle websites bouwen perfect mogelijk is. Daarnaast is het eenvoudig om te blijven controleren of deze laadsnelheid goed is via de website PageSpeed Insights van Google.

2.4. Zorg dat de bezoeker direct jouw contactgegevens vindt

Daarom kiezen wij er vrijwel altijd voor om in bovenste balk van de website (header) een kopje te plaatsen dat ‘contact’ heet, die doorverwijst naar een overzichtelijke pagina waar alle contactgegevens op een rijtje staan.
Website laten maken tandartspraktijk
Verder plaatsen we contactgegevens onderaan in de website (footer). Doordat dit op de meeste site op deze manier is ingericht verwachten bezoekers deze ook op deze plaatsen terug te vinden. Zo weet je zeker dat deze makkelijk te vinden zijn.
Website laten maken tandartspraktijk

2.5. Geef de website van jouw tandartspraktijk een persoonlijke touch

Daarnaast is het belangrijk dat de website van jouw tandartspraktijk als echt ‘eigen’ gaat voelen. Door op de website het verhaal van jouw praktijk te vertellen laat je aan de klant weten wie je bent en wat je doet. Ook is het een goed idee om over de historie van jouw praktijk te vertellen. Wanneer je al een rijke historie hebt als praktijk geeft dit vertrouwen aan de potentiële cliënt. Vertel dit daarom dan ook. In een ‘over ons’ sectie is dit een mooie plek om dit te verwerken.

Een voorbeeld van een ‘over ons’ pagina:

Website laten maken tandartspraktijk

De website persoonlijkheid wanneer je afbeeldingen van jouw personeel erin verwerkt. Hiermee krijgt de bezoeker een beeld van de mensen die hier werken en krijgt de praktijk een gezicht. Een mooie plaats om dit op jouw website te doen is door een ‘teampagina’ te maken, waarin je laat zien wie er bij jouw praktijk werken. Daarnaast vertel je hier iets over de verschillende medewerkers, waardoor de bezoeker deze al wat beter leert kennen. Zo voelen ze zich al vertrouwd wanneer ze bij jou in de praktijk komen voor een afspraak.

Een concept voor een teampagina voor een website van een tandartspraktijk:

Website laten maken tandartspraktijk

2.6. Geef een online kijkje in de keuken van jouw tandartspraktijk

Een website is de perfecte plek om jouw potentiële cliënt al bekend te maken met het pand waar je jezelf in hebt gevestigd. Dit doe je door duidelijke foto’s van de praktijk te laten zien. Een mooie plaats om dit te doen is direct op het bovenste gedeelte van de homepagina. Zo ziet de bezoeker direct wanneer deze op de website komt hoe jouw praktijk er van de binnenkant uitziet.

Zorg ervoor dat deze foto(s) van hoge kwaliteit zijn, maar daarnaast niet te groot zijn qua bestandsgrootte. Foto’s die een groot bestandsformaat hebben zorgen er namelijk voor dat jouw website langzamer wordt. Google raadt aan om afbeeldingen in WEBP formaat aan te leveren. Daarnaast is een PNG bestand stukken groter dan een JPG bestand.

Hieronder een voorbeeld van een homepagina waar de praktijk direct op getoond wordt:

Website laten maken tandarts 2

2.7. Laat zien waarin jouw praktijk zich onderscheidt van de rest

Om jouw bezoeker ervan te overtuigen dat jij dé tandartspraktijk bent waar ze moeten zijn is het belangrijk om jouw Unique Selling Points te benoemen. Dit zijn datgene wat jou onderscheid van andere tandartspraktijken. Brainstorm hier eens over met jouw medewerkers; wat is onze identiteit en waar staan we voor? Wat bieden wij onze patiënten dat ons waardevol maakt?

Deze USP’s verwerk je vervolgens in jouw website. Vaak wordt dit gedaan met een vinkje voor de USP. Wat een goede manier is om dit te doen is door deze net in de bovenkant van de website (header) te verwerken. Wat nog sterker is is een sectie aanmaken met de titel: ‘Waarom (kiezen voor) “Naam van Tandartspraktijk”’?’. Hierin som je vervolgens op waarom jouw praktijk de juiste keuze is.

Hieronder een voorbeeld van een sterke manier om USP’s te verwerken:

Website laten maken tandartspraktijk
Naast deze factoren zijn er nog andere elementen op een website die belangrijk zijn om jouw website te laten converteren. Hier nog meer over weten? Lees dan eens deze blog: ‘Een converterende website voor tandartspraktijken’.

Liever een video bekijken waarin we de 10 belangrijkste elementen van een website benoemen die jou patiënten opleveren? Bekijk deze dan hieronder.

3. Samen een passende website maken voor jouw tandartspraktijk

Als het goed is heb je nu inzicht in het belang van een professionele website en waar deze onder andere aan moet voldoen. Ben je klaar om samen aan de slag te gaan en deze werkelijkheid te gaan maken voor jouw tandartspraktijk? Hierdoor weten wij exact waar we hierbij op moeten letten en waar deze aan moet voldoen. Hieronder leggen we uit hoe dit globaal in zijn werk gaat.

3.1. Eerst even kennismaken met Medifactor

Om eerst eens kennis te maken vinden wij het belangrijk om elkaar eens kort gezien te hebben. Dit doen we vaak door middel van een videocall. Tijdens deze videocall gaan we niet alleen elkaar leren kennen, maar gaan we ook direct een kijkje nemen waar mogelijke kansen liggen om met jouw tandartspraktijk te gaan groeien. Na dit kennismakingsgesprek volgt vaak nog een aansluitend videogesprek. Wanneer het een match blijkt te zijn komen we bij je langs om alles door te spreken.

Tijdens deze gesprekken zijn jouw input mega waardevol. Wat is het verleden van jouw tandartspraktijk. Wat is jouw doel als praktijkhouder? Hoe ziet jouw ideale patiënt eruit? Allemaal vragen die belangrijk zijn om te bepalen hoe de website van jouw tandartspraktijk er uiteindelijk uit gaat zien en dat deze feilloos gaat aansluiten op de doelen die je hiervoor hebt. Hier nemen we samen rustig de tijd voor, zodat de website vanaf dag één precies is zoals gewenst.

3.2. Hoe wij websites bouwen voor tandartspraktijken

Zoals eerder benoemd hebben wij al tientallen websites van tandartspraktijken gebouwd. Wij maken onze websites door middel van het programma WordPress.

Er zijn een aantal redenen waarom wij onze websites bouwen in WordPress:

  • Kostenbesparend: WordPress is een gratis software waarin een professioneel ogende website gebouwd wordt. Het is een gebruiksvriendelijk programma waarbij behoorlijk minder programmeerwerk komt kijken dan vroeger wel nodig was. Hierdoor scheelt het bouwen van een website in WordPress ons behoorlijk wat tijd op het gebied van programmeren en coderen. Hierdoor is WordPress een kostenbesparend programma!
  • De flexibiliteit van WordPress: doordat wij al langere tijd gebruik maken van WordPress weten we inmiddels perfect hoe dit programma in elkaar steekt. Wat het mooie is aan WordPress dat snel en eenvoudig aanpassingen gemaakt kunnen worden. Hierdoor schakelen we snel en passen we aan waar nodig.
  • Professioneel webdesign: in WordPress zijn er tal van mogelijkheden en opties om een website van hoge kwaliteit aan te leveren Zo zijn er tal van visuele elementen, knoppen en nog veel meer om de website er strak uit te laten zien. Hierdoor wordt gegarandeerd een prachtig resultaat gerealiseerd!

3.3. Een tandarts website op basis van template of custom made?

Bij ons heb je de keuze uit twee opties wanneer je een website voor jouw tandartspraktijk laat maken:

1. Template

Wij hebben voor onze klantgroepen templates op maat in het leven geroepen waarin we websites bouwen. Denk hierbij aan psychologen, fysiotherapeuten, maar natuurlijk ook voor tandartsen. In deze templates zitten alle elementen (waaronder de factoren die hiervoor al zijn behandeld) waar een website van een tandarts moet voldoen.

Het grootste voordeel van een website bouwen in een template is voor de hand liggend; dit scheelt een hoop tijd. Hierdoor is het bouwen van een website in een al bestaand template een betaalbare optie. Door hiervoor te kiezen bespaar je dus behoorlijk wat geld uit, wat weer besteed kan worden in zaken als online vindbaarheid (SEO) of advertenties in Google (SEA).

Daarnaast wil een template niet zeggen dat de website niet uniek is. Verre van! Alle teksten op de website worden op maat gemaakt. Denk hierbij aan de homepagina, de pagina waar het team op voor wordt gesteld maar ook blogs. We schrijven blogs voor tandartsen om te zorgen dat mensen die op Google op zoek gaan naar tandartsen met een specifieke zorgvraag bij jouw praktijk uitkomen.

Moeite om onderwerpen te vinden om blogs over te schrijven als tandarts? Wij geven je er hier gratis 20 cadeau: ‘20 onderwerpen voor een blog over tandheelkunde’.

2. Custom made

Daarnaast is het mogelijk om een website te laten maken voor jouw tandartspraktijk van de grond af aan. Onze ontwerper gaat hierbij van het begin tot eind aan de slag om de website precies te maken zoals jij deze graag wilt hebben. Echter heeft dit een aantal nadelen, waardoor wij hier niet altijd de voorkeur aan geven. Allereerst is het proces aanzienlijk langer; in onze ervaring zelfs tot wel viermaal zo lang. Verder is de oplevering van de website in zijn totaliteit duurder.

3.4. Keuze voor type website gemaakt? Dan gaan we van start!

Wanneer we de knoop door hebben gehakt voor het type website dat gebouwd gaat worden, dan gaan we van start. Hierbij wordt er helder gecommuniceerd wat de stand van zaken is en gevraagd om input vanuit jouw kant, voordat de website ook daadwerkelijk live gaat. Dit is een doorlopend proces, waar gaandeweg aanpassingen naar wens worden gemaakt.

Een voorbeeld van een webdesign voor een tandarts:

Website laten maken tandartspraktijk

3.5. Concept af? Tijd voor een grondige check van de website

Wanneer het concept af is gaan we de website uiteraard nog niet direct ‘live’ zetten. Hiervoor gaan we alle elementen van de website eerst diepgaand testen.

Denk hierbij o.a. aan het controleren van…

  • het opvragen van een contactaanvraag
  • de knoppen op de website
  • de afbeeldingen op de website
  • de grammatica en spelling

Kortom; werkt alles naar behoren en klopt alles op de website?

3.6. De website van jouw tandartspraktijk gaat online!

Wanneer alles klopt gaan we daadwerkelijk jouw website online zichtbaar maken. Hierbij gaan we jouw website ‘migreren’ naar het nieuwe domein. Wanneer dit gelukt is gaan we deze migratie grondig controleren zodat we zeker weten dat alles klopt. Vanaf dit moment is de website van jouw tandartspraktijk werkelijkheid!

3.7. Koppelen van diverse Google tools aan de website

Gratis Google tools voor diverse doeleinden

Wanneer de website live staat gaan we voor je aan de slag om verschillende accounts aan de website te koppelen die nodig zijn om tal van gegevens bij te houden.

Hieronder valt een Google account die je nodig is om hun tools te gebruiken:

      • Google Ads: om in Google advertenties te plaatsen én te bewerken
      • Google Analytics: hiermee meet Google exact wat voor type bezoekers op jouw website komen. Hiermee houdt je tevens bij of de door jou gestelde doelen op jouw website worden behaald.
      • Google Search Console: hierin zie je precies door welke zoekwoorden bezoekers zijn binnengekomen op jouw website.

      Naast een Google account moeten er aan de achterkant van de website zaken worden ingesteld zodat de bovenstaande tools ingesteld zijn voor de website van jouw tandartspraktijk. Zo moet er bijvoorbeeld een code worden toegevoegd waarmee Google gegevens kan bijhouden.

      Maatbare online resultaten voor optimaal inzicht

      Door middel van o.a. de eerdergenoemde Google Analytics worden de gegevens van jouw websitebezoekers bijgehouden. Hierdoor wordt het om te beginnen inzichtelijk wat hun profiel is (denk hierbij aan leeftijd, geslacht, plaats, etc.).

      Wat nog veel belangrijker is is dat er met deze tool wordt bijgehouden hoeveel ‘conversies’ jouw website oplevert. Hierbij kan zelfs specifiek worden ingesteld dat het duidelijk wordt wat deze conversies betekenen voor jouw tandartspraktijk. Vaak zijn dit zaken als aangevraagde afspraken, gepleegde telefoontjes naar jouw praktijk op een verstuurde mail.

      In onderstaande video gaan we kort in op de meetbaarheid van websitebezoekers.

4. Online cliënten werven met de website van jouw tandartspraktijk

Wanneer de website gemaakt is en online staat zijn er nog meer zaken waarmee we van waarde zijn voor jouw tandartspraktijk. Zo hebben we een aantal mogelijkheden om jouw praktijk online beter zichtbaar te maken en te zorgen voor extra cliënten.

4.1. Meer cliënten in jouw tandartspraktijk met Google Ads (SEA)

Wanneer jouw website perfect functioneert en overtuigend is voor bezoekers gaan we voor je aan de slag met het adverteren in Google. Zoals ook al eerder genoemd wordt dit vaak afgekort als SEA (Search Engine Advertising).

Met Google Ads plaats je advertenties in de bovenzijde van de zoekresultaten van Google. Hierdoor zijn deze zoekresultaten het beste zichtbaar (doordat deze als eerste zichtbaar zijn) en is de kans enorm dat deze aangeklikt worden door degene die op zoek is naar een tandarts.

Hier een voorbeeld van een advertentie van Medifactor voor de zoekterm ‘online marketing tandarts’:

Website laten maken tandarts
Doordat je precies instelt op welke zoektermen je wilt adverteren is Google Ads een zéér gerichte manier van adverteren. Uit onze ervaring met tientallen tandartspraktijken blijkt dat adverteren in Google enorm rendabel is. De kosten per binnengehaalde cliënt liggen namelijk aanzienlijk lager dan wat deze opleveren.

 

Voordelen van Google Ads t.o.v. blogs

  • Snelle impact: direct nieuwe cliënten in jouw praktijk
  • Afstemming van budget mogelijk: het is mogelijk om Google Ads perfect aan te sturen op jouw doelen en budget. Dit kan direct op ieder moment worden aangepast.

Nadeel van Google Ads t.o.v. blogs

  • Continue investering: met Google Ads betaal je per keer dat er op een advertentie geklikt wordt. Deze kosten blijft je maken zolang de advertentie draait. Dit is een nadeel van blogs, waar geïnvesteerd wordt in het schrijven en online zetten van de blog. Hierdoor brengt de blog (en de bezoekers die deze binnenhaalt) géén kosten meer met zich mee.
  • Benieuwd hoe een goede Google Ads tekstadvertentie eruit ziet voor tandartsen? Lees het hier: ‘De beste Google Ads tekstadvertenties voor tandartsen’.

    Ook hebben we hier een video over dit onderwerp. Deze staat hieronder toegevoegd.

4.2. Haal cliënten met specifieke klachten naar jouw tandartspraktijk door blogs (SEO)

De toegevoegde waarde van blogs voor jouw tandartspraktijk

Naast betaald adverteren in Google haal je tot wel duizenden cliënten binnen te door middel van het schrijven van blogs. Door het schrijven van kwalitatieve content over een bepaalde klacht of over een bepaald specialistisch onderwerp op het gebied van tandheelkunde kom je in de organische zoekresultaten van Google hoog te staan op de zoektermen die hierover gaan. Met de organische zoekresultaten worden de resultaten in Google bedoelt die onbetaald zijn. Deze staan onder de Google advertenties.

In de basis is het doel van Google om het best passende antwoord te geven op de zoekterm die jij hebt opgezocht. Wanneer je het beste, duidelijkste en uitgebreidste antwoord geeft op datgene waar de zorgvrager naar op zoek is dan is de kans groot dat je hoog terugkomt in de zoekresultaten. Hier spelen nog enkele andere factoren een rol in, maar in de basis is de content die je aanlevert één van de belangrijkste. Zeker wanneer een vraag wordt gesteld over een bepaalde klacht.

Inspiratie nodig voor onderwerpen om over te gaan bloggen? Hieronder geven we je gratis 20 onderwerpen voor blogs omtrent tandkunde.

Medifactor helpt je verder met medische contentmarketing

Wij schrijven blogs voor onze klanten; ook op het gebied van tandheelkunde! Deze worden geschreven door professionals op het gebied van tandheelkunde met een uitgebreide inhoudelijke kennis op dit vakgebied. Hierdoor zijn de blogs die wij aanleveren van een hoge kwaliteit, wat ervoor zorgt dat deze een grote kans hebben om hoog te komen staan in de Google resultaten.

Een voorbeeld van een blog die Medifactor heeft aangeleverd voor een website van een tandartspraktijk:

Website laten maken tandarts

Voordelen van blogs t.o.v. Google Ads

  • Gratis aanblijvende stroom aan cliënten: na het plaatsen van de blog zijn er géén extra kosten meer
  • Duurzaamheid: wanneer een hoge positie in Google wordt ingenomen is deze in veel gevallen blijven.

Nadeel van blogs t.o.v. Google Ads

  • Minder snelle impact: het nadeel van blogs is dat Google een tijd nodig heeft om jouw content te gaan waarderen. Het hoog gaan scoren van de blog neemt hierdoor vaak een langere periode in beslag, waar Google Ads vrijwel direct resultaat opleveren.

4.3. Medifactor voor een professionele website voor jouw tandartspraktijk

Wij hebben ervaring met het bouwen en online zichtbaar maken van tientallen tandartspraktijken. Daarnaast hebben wij een achtergrond in de zorg. Dit maakt dat wij kunnen meedenken vanuit jouw praktijk en de klantbehoefte van zorgvragers binnen jouw branche. Dit maakt dat wij jouw praktijk perfect ondersteunen om jouw tandartspraktijk te vullen met nieuwe cliënten!

Interesse om eens te sparren over een website voor jouw praktijk? Klik dan hier om een vrijblijvende afspraak in te plannen: ‘Afspraak inplannen met Medifactor’.

Wie is Medifactor

Wij zijn er voor zorgorganisaties die een duidelijke koers willen varen.

Of het nu gaat om groei voor jouw praktijk, cliënten aantrekken die bij jouw specialisme passen, het borgen van jouw identiteit in de zorgketen of het effectiever helpen van bestaande cliënten. Medifactor helpt jou stapsgewijs deze doelen te bereiken.

Plan een vrijblijvend adviesgesprek

Telefoongesprek met een online zorgmarketing expert

    +31 (0)850292512

    info@medifactor.nl

    Blijf op de hoogte

    Uitgelichte Artikelen

    ×

    Hello!

    Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

    × Sparren met Medifactor