Waarom SEO?
Goed zichtbaar
Jouw website herkenbaar voor Google
én voor de zorgvrager
Hoge relevantie
wat de zorgvrager zoekt
Duurzaam fundament
SEO techniek én de zorgvraag
Relevante content
Sterke vindbaarheid
Relevante, medische content die de zoekopdracht van de zorgvrager beantwoord. Dit zorgt voor een sterke vindbaarheid van jouw website.
Dagelijks worden miljoenen termen en vragen ingevoerd in de zoekbalk van Google die betrekking hebben op een zorgvraag. Google kent een groot aantal factoren waarop een website beoordeeld wordt. Twee zeer belangrijke factoren zijn omvang en relevantie.
In de afgelopen jaren hebben wij voor tientallen zorgpraktijken de website groter gemaakt met informatieve, medische artikelen die betrekking hebben op de zoekopdrachten van zorgvragers. Google beloond de relevantie voor de praktijkwebsites. Het resultaat is keer op keer sterk groeiende vindbaarheid van de praktijkwebsite voor zorgvragers die zij kunnen helpen.
Work, work, work...
Onze cases
Resultaten die wij behaald hebben voor onze klanten!
Tandarts van Mill
Meer patiënten en wortelkanaalbehandelingen
Tandarts Noordas
Groeiende stroom nieuwe patiënten
FysioXtra
Nieuw patiëntenbestand opbouwen op diverse nieuwe locaties
Elleboogklachten
Het neerzetten van een duidelijke Sports Performance identiteit
GGZonline
Dé online psycholoog bij depressie en angststoornissen
Technisch fundament
Technisch fundament voor een website
Naast omvang en relevantie is de interne structuur van jouw website belangrijk.
Het moet voor zowel Google als de zorgvrager duidelijk zijn waar jouw website over gaat. Zo is het belangrijk dat binnen het programma Google Search Console een sitemap wordt ingevoerd. Dit is de plattegrond van je website waardoor het voor Google makkelijker wordt om jouw website te herkennen.
Daarnaast is het verstandig om onderwerpen te groeperen. Als over een behandelmethode meerdere artikelen worden geschreven, dienen deze naar elkaar te verwijzen, omdat dit relevant is voor de lezer. En zo zijn er tientallen factoren die het technische fundament van jouw praktijkwebsite versterken.
Google My Business
Lokaal goed bereikbaar met Google My Business
Met Google My Business zorg je voor een optimale bereikbaarheid voor lokale zorgvragers.
Je Google My Business profiel is het vak aan de rechterzijde op een laptop of die handige informatie direct onder de zoekbalk op een smartphone. Je kan dit beschouwen en benutten als “mini-website”. Het biedt de mogelijkheid voor directe route-planning, mailen of bellen met jouw praktijk en het lezen van reviews van andere cliënten. Daarnaast kan je foto’s en informatieve posts plaatsen over actualiteiten van jouw praktijk. Een frequenter en beter gebruik van jouw Google My Business profiel versterkt de waardering van Google voor jouw website.
Geweldig team dat zeer professionele service biedt. Super blij met het werk dat ze voor ons bedrijf doen.
Travis Corcoran – Eigenaar Topchiro
Deze bedrijven gingen u voor
Ook organisch bezoekers aantrekken voor jouw praktijk?
Neem dan contact op met Jerry voor een gratis advies gesprek.