Medische Content
Meer autoriteit door medische content
Help zorgvragers met een complexe of langdurige klacht.
Uitgebreide informatie over klachten en behandelmethoden
Zeer geschikt bij specialistische therapie
Waarom medische content?
Scoor blijvend hoog in Google
je continu de rankings
Wordt een kennisautoriteit
en klachtenbehandelingen
Content stijgt in waarde
zorgvragers de content lezen
Duurzaam online
Zet jouw praktijk duurzaam online op de kaart
Medische content is dé manier voor zorgprofessionals en praktijkhouders om hun praktijk en specialisme duurzaam, online op de kaart te zetten.
De artikelen beantwoorden op een toegankelijke wijze de vraag die over specifieke klachten en therapieën in Google door zorgvragers worden gesteld. In artikelen van ca 500 tot 700 woorden wordt op een prettig leesbare manier de zorgvrager geïnformeerd en aangezet tot contact met jouw praktijk.
Work, work, work...
Onze cases
Resultaten die wij behaald hebben voor onze klanten!
Tandarts van Mill
Meer patiënten en wortelkanaalbehandelingen
Tandarts Noordas
Groeiende stroom nieuwe patiënten
FysioXtra
Nieuw patiëntenbestand opbouwen op diverse nieuwe locaties
Elleboogklachten
Het neerzetten van een duidelijke Sports Performance identiteit
GGZonline
Dé online psycholoog bij depressie en angststoornissen
Borg je online identiteit
Bepaal je online focus en borg je identiteit in de zorgketen
Men kijk tegenwoordig immers direct als eerst op jouw website, bij het horen van je naam. Dit kunnen zorgvragers, specialisten en verwijzers zijn. Met een aantal artikelen op jouw website zal je al snel herkent worden als specialist op jouw gebied.
Naarmate er op jouw website meer en meer artikelen worden toegevoegd, ontwikkeld deze herkenning zich naar autoriteit, omdat je veel inhoudelijke kennis te bieden hebt over klachten en behandelmethoden. Door een groeiende omvang en zichtbaarheid is Google ook steeds beter in staat de zoektermen en vragen van zorgvragers te koppelen aan jouw artikelen. Zo weten wij bijvoorbeeld dat “slapen met een frozen shoulder” of “hoe omgaan met bekkenpijn tijdens zwangerschap” veel gestelde vragen zijn. Hoe meer je hierover schrijft, des te meer zorgvragers jou zullen vinden.
Medifactor weet de vraag van de klant perfect te vertalen naar online content. Het contact en het snelle schakelen draagt bij aan een prettige samenwerking. Ik kan iedereen die in de (para)medische sector werkzaam is Medifactor aanbevelen.
Deze bedrijven gingen u voor
Wij staan voor u klaar
Patiënten werven met medische content voor jouw praktijk?
Neem dan contact op met Jerry voor een gratis advies gesprek.