Medische Content

Meer autoriteit door medische content

Help zorgvragers met een complexe of langdurige klacht.

Uitgebreide informatie over klachten en behandelmethoden

Zeer geschikt bij specialistische therapie

test

Waarom medische content?

Hoe medische content voor zorgpraktijken werkt.

Scoor blijvend hoog in Google

Door het toevoegen van content versterk
je continu de rankings

Wordt een kennisautoriteit

Wordt een kennisautoriteit in jouw specialisme
en klachtenbehandelingen

Content stijgt in waarde

Hoe langer online, hoe meer relevante
zorgvragers de content lezen

Duurzaam online

Zet jouw praktijk duurzaam online op de kaart

Medische content is dé manier voor zorgprofessionals en praktijkhouders om hun praktijk en specialisme duurzaam, online op de kaart te zetten.

Je beantwoord de informatiebehoefte van de zorgvrager met jouw kennis door het bieden van inhoudelijke informatie over hun klachten, jouw kennis en de behandeling ervan.
De artikelen beantwoorden op een toegankelijke wijze de vraag die over specifieke klachten en therapieën in Google door zorgvragers worden gesteld. In artikelen van ca 500 tot 700 woorden wordt op een prettig leesbare manier de zorgvrager geïnformeerd en aangezet tot contact met jouw praktijk.

Work, work, work...

Onze cases

Resultaten die wij behaald hebben voor onze opdrachtgevers.

Borg je online identiteit

Bepaal je online focus en borg je identiteit in de zorgketen

Met medische content creëer je direct herkenning in de hele zorgketen, wat bijdraagt aan de identiteit van jouw praktijk.

Men kijk tegenwoordig immers direct als eerst op jouw website, bij het horen van je naam. Dit kunnen zorgvragers, specialisten en verwijzers zijn. Met een aantal artikelen op jouw website zal je al snel herkent worden als specialist op jouw gebied.

Naarmate er op jouw website meer en meer artikelen worden toegevoegd, ontwikkeld deze herkenning zich naar autoriteit, omdat je veel inhoudelijke kennis te bieden hebt over klachten en behandelmethoden. Door een groeiende omvang en zichtbaarheid is Google ook steeds beter in staat de zoektermen en vragen van zorgvragers te koppelen aan jouw artikelen. Zo weten wij bijvoorbeeld dat “slapen met een frozen shoulder” of “hoe omgaan met bekkenpijn tijdens zwangerschap” veel gestelde vragen zijn. Hoe meer je hierover schrijft, des te meer zorgvragers jou zullen vinden.

medische artikelen

Medifactor weet de vraag van de klant perfect te vertalen naar online content. Het contact en het snelle schakelen draagt bij aan een prettige samenwerking. Ik kan iedereen die in de (para)medische sector werkzaam is Medifactor aanbevelen.

Jurgen Snijder – Eigenaar Fysio038

Deze bedrijven gingen u voor

Wij staan voor u klaar

Een winnende strategie begint altijd bij een doordachte analyse.

Jordy Groot

Projectmanager
jordy@medifactor.nl

Jelle Wingens

Webdesigner & developer
jelle@medifactor.nl

Gert-Jan Nieuwenhuis

Online Marketing Consultant
gertjan@medifactor.nl

Overige diensten

Bekijk wat wij nog meer voor u kunnen betekenen