Conversie Optimalisatie
Conversie Optimalisatie
De beste ervaring voor zorgvragers op jouw website
Creëer de beste aansluiting op hun zorgbehoefte
Verhoog jouw waarde en maak sneller contact
Waarom conversie optimalisatie voor jouw praktijkwebsite?
Ken je bezoeker
Hogere effectiviteit
Meer en beter contact
Ken je bezoeker
Analyseer het gedrag van je websitebezoeker
Met programma’s als Google Analytics, heatmaps en visitor recordings kan je zien wie je bezoekers zijn en wat ze doen.
We analyseren hun gedrag op de website en verrichten optimalisaties om hun verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.
Work, work, work…
Onze cases
Resultaten die wij behaald hebben voor onze opdrachtgevers.
Fysio038
Omzet keer twaalf
Chiropractie Kennemerland
82% meer websitebezoekers
Hogere effectiviteit
Meer relevantie en aansluiting
We analyseren welke content het beste aansluit op welke zorgvraag. Zo leren we welke pagina’s en content het best leiden tot contact en welke onderwerpen het beste worden gelezen. Met die data optimaliseren we jouw website, zodat je meer zorgvragers naar je website trekt die bij jou passen en deze in steeds hogere mate contact met jou zoeken.
Meer en beter contact
Meer en beter contact met jouw website bezoekers
De reis die zorgvragers online afleggen hangt af van de fase waarin zij zich bevinden.
Willen zij bijvoorbeeld direct contact met een specialist of oriënteren ze eerst op welke zorgprofessional de beste behandelmethode biedt voor hun klachten? In elke fase kan je de websitebezoeker op een positieve manier helpen om eerder tot het antwoord op zijn vragen te komen. Het noemen van unique selling points en vermelden van testimonials van cliënten draagt bijvoorbeeld bij aan meer vertrouwen.
Maak het daarnaast aantrekkelijk om een whitepaper te downloaden met tips en adviezen over hun klacht. Een geschikt contactformulier of whats-app mogelijkheid onder de duim kan het verschil maken tussen wel of geen contact met jouw praktijk.
Als ondernemer in de fysiotherapie werk ik in meerdere projecten samen met Medifactor. Zowel de samenwerking als de resultaten bevallen goed.
Deze bedrijven gingen u voor
Ook meer bezoekers van jouw website omzetten in patiënten?
Neem dan contact op met Jerry voor een gratis advies gesprek.