Conversie Optimalisatie

Conversie Optimalisatie

De beste ervaring voor zorgvragers op jouw website

Creëer de beste aansluiting op hun zorgbehoefte

Verhoog jouw waarde en maak sneller contact

test

Waarom conversie optimalisatie voor jouw praktijkwebsite?

Hoe conversie optimalisatie voor jouw website werkt.

Ken je bezoeker

Leer wie je bezoekers zijn en wat ze op jouw website doen

Hogere effectiviteit

Zorg voor meer relevantie op jouw website voor een betere aansluiting op de zorgbehoefte

Meer en beter contact

Krijg meer en beter contact met jouw website bezoekers

Ken je bezoeker

Analyseer het gedrag van je websitebezoeker

Met programma’s als Google Analytics, heatmaps en visitor recordings kan je zien wie je bezoekers zijn en wat ze doen.

Zo kunnen we zien uit welke kanaal ze komen, welke vraag ze hebben en hoe ze op de content van jouw website reageren. Een bezoeker uit Google Ads heeft waarschijnlijk een meer urgente behoefte dan de lezer van een blog. En iemand die via een Facebook post op jouw website kijk bevindt zich mogelijk weer in een andere fase van het zoekproces.

We analyseren hun gedrag op de website en verrichten optimalisaties om hun verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Work, work, work…

Onze cases

Resultaten die wij behaald hebben voor onze opdrachtgevers.

Hogere effectiviteit

Meer relevantie en aansluiting

Meer relevantie op jouw website zorgt voor een betere aansluiting op de zorgbehoefte van de bezoeker.

We analyseren welke content het beste aansluit op welke zorgvraag. Zo leren we welke pagina’s en content het best leiden tot contact en welke onderwerpen het beste worden gelezen. Met die data optimaliseren we jouw website, zodat je meer zorgvragers naar je website trekt die bij jou passen en deze in steeds hogere mate contact met jou zoeken.

Meer en beter contact

Meer en beter contact met jouw website bezoekers

De reis die zorgvragers online afleggen hangt af van de fase waarin zij zich bevinden.

Willen zij bijvoorbeeld direct contact met een specialist of oriënteren ze eerst op welke zorgprofessional de beste behandelmethode biedt voor hun klachten? In elke fase kan je de websitebezoeker op een positieve manier helpen om eerder tot het antwoord op zijn vragen te komen. Het noemen van unique selling points en vermelden van testimonials van cliënten draagt bijvoorbeeld bij aan meer vertrouwen.

Maak het daarnaast aantrekkelijk om een whitepaper te downloaden met tips en adviezen over hun klacht. Een geschikt contactformulier of whats-app mogelijkheid onder de duim kan het verschil maken tussen wel of geen contact met jouw praktijk.

Als ondernemer in de fysiotherapie werk ik in meerdere projecten samen met Medifactor. Zowel de samenwerking als de resultaten bevallen goed.

Kars Menkveld – Eigenaar fysiotherapiepraktijken

Deze bedrijven gingen u voor

Wij staan voor u klaar

Een winnende strategie begint altijd bij een doordachte analyse.

Jordy Groot

Projectmanager
jordy@medifactor.nl

Jelle Wingens

Webdesigner & developer
jelle@medifactor.nl

Gert-Jan Nieuwenhuis

Online Marketing Consultant
gertjan@medifactor.nl

Overige diensten

Bekijk wat wij nog meer voor u kunnen betekenen

test