Jorg Gabriels – Consultant
De zorg verandert, wij helpen praktijken om mee te bewegen maar wel hun eigen karakter te behouden.
Online marketing voor podologen: hoe trek je meer cliënten aan
In dit artikel lees je :
– Welke mogelijkheden online marketing biedt
– Welke vormen van online marketing er zijn voor podologen / podotherapeuten
– Hoe je jouw online marketing meetbaar maakt
Wat kan online marketing voor podologen betekenen?
– Het aanmeten of bijstellen van podotherapeutische zolen
– Het modelleren of bewerken van (teen)ortheses
– Het toepassen van sporttapetechnieken
– Het behandelen van hielspoor of andere voetproblemen
– Het geven van voorlichting en adviezen om voetproblemen te verminderen
Om meer cliënten binnen je werkveld als podoloog of podotherapeut aan te trekken is online marketing een geschikte manier. Hierbij is het belangrijk dat je jouw identiteit naar buiten brengt en daarmee de potentiële doelgroep aanspreekt. Zij hebben namelijk een bepaalde behoefte, bijvoorbeeld last van hun achillespees. Met de behoefte gaan zij op zoek naar iemand die hen daarbij kan helpen. Door je online marketing goed geregeld te hebben ben jij zichtbaar voor deze potentiële cliënten en kunnen zij contact opnemen met jou.
Welke vormen van online marketing zijn geschikt voor podologen en podotherapeuten?
“
Google is een geschikte manier om jouw identiteit als podoloog of podotherapeut naar voren te brengen.
Wat is belangrijk bij online marketing?
Zodra je online marketing in gaat zetten, is het belangrijk om jezelf af te vragen wat jouw (potentiële) cliënten activeert. Denk hierbij bijvoorbeeld aan waar zij naar op zoek zijn in Google: is dit pijn aan de hak of bijvoorbeeld last van mijn peesplaat? In veel gevallen zal het eerste de meest gezochte term zijn, omdat veel mensen niet weten wat een peesplaat is. Verplaats je daarom goed in je potentiële cliënten wanneer jij online marketing in gaat zetten. Bij Medifactor hebben wij dit al voor tientallen praktijken succesvol gedaan en weten wij daarom wat werkt en wat minder goed werkt.
Jouw bedrijf via Google onder de aandacht brengen
Monitoren wat er met jouw praktijk gebeurt
Wat kan Medifactor voor jou betekenen?
Wie is Medifactor
Wij zijn er voor zorgorganisaties die een duidelijke koers willen varen.
Of het nu gaat om groei voor jouw praktijk, cliënten aantrekken die bij jouw specialisme passen, het borgen van jouw identiteit in de zorgketen of het effectiever helpen van bestaande cliënten. Medifactor helpt jou stapsgewijs deze doelen te bereiken.
Blijf op de hoogte
Uitgelichte Artikelen
Een goed converterende website voor podotherapeuten en podologen
Home / Blog / Een goed converterende website voor podotherapeuten en podologenEen goed converterende website voor podotherapeuten en podologenPodotherapieAuteur: Jorg Gabriëls Leestijd: 5 min Jorg Gabriels - Consultant De zorg verandert, wij helpen praktijken om mee...
10 duurzame contentstrategieën voor Podologie en therapiepraktijken
Home / Blog / 10 duurzame contentstrategieën voor Podologie en therapiepraktijken10 duurzame contentstrategieën voor Podologie en therapiepraktijkenPodotherapieAuteur: Jerry Groot Leestijd: 5 min Jerry Groot - Eigenaar en Consultant De zorg verandert, wij helpen...
Blogmarketing voor podologen en podotherapeuten
Home / Blog / Blogmarketing voor podologen en podotherapeutenBlogmarketing voor podologen en podotherapeutenPodotherapeutAuteur: Jorg Gabriels Leestijd: 5 min Jorg Gabriels - Consultant De zorg verandert, wij helpen praktijken om mee te bewegen maar wel hun eigen...