Gert-Jan Nieuwenhuis – Online Marketing Consultant
De zorg verandert, wij helpen praktijken om mee te bewegen maar wel hun eigen karakter te behouden.
Wat schrijf je in een goede blog
“
Op lange termijn is het aantal bezoekers van deze websites enorm gestegen.
Een onderwerp kiezen
Met deze vragen in het achterhoofd kun je kijken naar een goed onderwerp. Ben je gespecialiseerd in neurologische chiropractie? Dan is het goed om bijvoorbeeld een aantal blogs te wijden aan een uitleg over wat dat nu precies is. Ben je gespecialiseerd in sportfysiotherapie? Dan kun je uitleggen wat de meest voorkomende klachten zijn of tips geven om de kans op blessures te verkleinen. Maar wat nu als je vooral wordt gevonden op klachten als hersenschuddingen? Hoe hoog kom je dan in de zoekmachine terecht? Het is dan misschien verstandiger om uit te leggen wat oorzaken en symptomen van hersenschuddingen kunnen zijn en wat jij voor deze mensen kunt beteken.
Onderzoek doen naar jouw doelgroep en een analyse maken van de website is dus van groot belang bij het kiezen van een goed onderwerp.
Hoe verwoord je jouw boodschap
Probeer ook een tekst te schrijven die makkelijk leesbaar is. Dus niet alleen een duidelijke verwoording van wat je wilt vertellen. Hoe er rekening mee dat het niet een te grote lap tekst wordt en zorg er voor dat je tussenkopjes gebruikt. Om een richtlijn te geven: een gemiddeld artikel heeft rond de 600 woorden.
Een onderwerp, een boodschap en nu?
Wat kan Medifactor doen
Wie is Medifactor
Wij zijn er voor zorgorganisaties die een duidelijke koers willen varen.
Of het nu gaat om groei voor jouw praktijk, cliënten aantrekken die bij jouw specialisme passen, het borgen van jouw identiteit in de zorgketen of het effectiever helpen van bestaande cliënten. Medifactor helpt jou stapsgewijs deze doelen te bereiken.
Blijf op de hoogte
Uitgelichte Artikelen
Marketing voor therapeuten: Oplossingen voor ZZP’ers & Eenmanspraktijken
Home / Blog / Marketing voor therapeuten: Oplossingen voor ZZP'ers & EenmanspraktijkenMarketing voor therapeuten: Oplossingen voor ZZP'ers & EenmanspraktijkenMarketingAuteur: Jerry Groot Leestijd: 5 min Jerry Groot - Eigenaar en Consultant De zorg verandert, wij...
Het belang van Linkbuilding voor zorgprofessionals
Home / Blog / Het belang van Linkbuilding voor zorgprofessionalsHet belang van Linkbuilding voor zorgprofessionalsMarketingAuteur: Jorg Gabriels Leestijd: 5 min Jorg Gabriels - Consultant De zorg verandert, wij helpen praktijken om mee te bewegen maar wel hun eigen...
Niet gecontracteerde zorg en marketing op specialisaties
Home / Blog / Niet gecontracteerde zorg en marketing op specialisaties Niet gecontracteerde zorg en marketing op specialisaties MarketingAuteur: Jerry Groot Leestijd: 5 min Jerry Groot - Eigenaar en Consultant De zorg verandert, wij helpen praktijken om mee te bewegen...