Jerry Groot – Eigenaar en Consultant
De zorg verandert, wij helpen praktijken om mee te bewegen maar wel hun eigen karakter te behouden.
Hét bureau voor zorgmarketing: Medifactor – Marketing experts voor de zorgsector
In dit artikel lees je:
- Over de oprichting en achtergrond van Medifactor
- Wat wij doen voor zorgprofessionals
- De middelen die we inzetten en resultaten die we halen
De oprichting en achtergrond van Medifactor
Door een brede interesse in ondernemen, economie en wens naar zelfstandigheid en inventiviteit die alleen kunnen worden ingevuld als je een bedrijf begint, ontstond zo Medifactor. Toen nog als eenmanszaak, met in het begin kleine bedrijfskundige adviezen in het eigen netwerk.
Enkele maanden na de oprichting is Jerry ingestapt, met als belangrijkste taak om het bedrijf beter in de markt te zetten en de bekendheid te vergroten bij onze doelgroepen. Zo is vijf jaar later Rolf nog steeds het creatieve en inventieve brein van Medifactor, heeft Jerry relaties weten te leggen met 75 zorgpraktijken in de markt en is een sterk team ingericht voor de uitvoering van het prachtige werk dat wij voor onze klanten doen.
“
De ontwikkelingen in de zorgmarkt én de groei van online marketing biedt enorme kansen.
Zorgprofessionals helpen met praktijkontwikkeling
In grote lijnen stellen wij deze zorgondernemers vaak de volgende vragen: Wat is persoonlijk belangrijk voor jou, waar ben je goed in en wat is winstgevend voor jouw praktijk? Specialisaties, therapieën, behandelingen en zorgvragers die in twee of drie van deze categorieën vallen, zijn belangrijk om aan de praktijk te binden.
Wij adviseren vervolgens actief contacten te leggen in die zorgketen, specialisten en talenten in huis te halen om goede zorg te leveren, een goed gefaciliteerde praktijk neer te zetten en last but certainly not least; Om het online goed voor elkaar te hebben.
Dit maakt ons hét bureau voor zorgmarketing
In de afgelopen jaren hebben wij met tientallen praktijken ervaring opgedaan op alle kanalen van de online marketing. We hebben een grote hoeveelheid data opgebouwd over zorggerelateerde vragen die online worden gesteld en hoe die zorgvrager zich in de customer journey gedraagt als hij contact met een medisch specialist zoekt.
Ben jij een zorgprofessional en denk jij na over een betere aansluiting op jouw markt? Voor elke doelstelling, groot of klein, hebben wij oplossingen die kunnen bijdragen aan het bereiken van jouw doelstellingen.
Wij weten precies wat jij op je website moeten zetten, hoe en op welke kanalen je effectief kan adverteren en welke content er gelezen en gezien wordt door welke doelgroep. Als je hierover vragen hebt, staan wij graag vrijblijvend tot je dienst.
Wie is Medifactor
Wij zijn er voor zorgorganisaties die een duidelijke koers willen varen.
Of het nu gaat om groei voor jouw praktijk, cliënten aantrekken die bij jouw specialisme passen, het borgen van jouw identiteit in de zorgketen of het effectiever helpen van bestaande cliënten. Medifactor helpt jou stapsgewijs deze doelen te bereiken.
Blijf op de hoogte
Uitgelichte Artikelen
Marketing voor therapeuten: Oplossingen voor ZZP’ers & Eenmanspraktijken
Home / Blog / Marketing voor therapeuten: Oplossingen voor ZZP'ers & EenmanspraktijkenMarketing voor therapeuten: Oplossingen voor ZZP'ers & EenmanspraktijkenMarketingAuteur: Jerry Groot Leestijd: 5 min Jerry Groot - Eigenaar en Consultant De zorg verandert, wij...
Het belang van Linkbuilding voor zorgprofessionals
Home / Blog / Het belang van Linkbuilding voor zorgprofessionalsHet belang van Linkbuilding voor zorgprofessionalsMarketingAuteur: Jorg Gabriels Leestijd: 5 min Jorg Gabriels - Consultant De zorg verandert, wij helpen praktijken om mee te bewegen maar wel hun eigen...
Niet gecontracteerde zorg en marketing op specialisaties
Home / Blog / Niet gecontracteerde zorg en marketing op specialisaties Niet gecontracteerde zorg en marketing op specialisaties MarketingAuteur: Jerry Groot Leestijd: 5 min Jerry Groot - Eigenaar en Consultant De zorg verandert, wij helpen praktijken om mee te bewegen...