Doelstelling
Voor een nieuw geopende locatie moesten nieuwe patiënten worden aangetrokken. De lopende Google Ads advertenties liepen matig. Ze zochten een partij die hierin verbetering kon aanbrengen.
Resultaten
Google Ads account met meer focus opnieuw ingericht
Merkbaar hogere instroom nieuwe patiënten
Uitbreiding naar organische vindbaarheid
Merkbaar hogere instroom nieuwe patiënten
Uitbreiding naar organische vindbaarheid
Nieuw patiënten in concurrerende markt
Amsterdam Noord groeit en er zijn diverse nieuwe tandartspraktijk geopend. Binnen zo’n markt is focus belangrijk, want zonder focus ben je duur uit met adverteren. Door zaken opnieuw in te richten, worden nieuwe patiënten betaalbaar aangetrokken.
Wat vindt Tandartspraktijk Noorddok
“Wij richten ons tot dit bedrijf met het doel onze marketing positie op het net te verbeteren. Tot nog toe goede resultaten!”
Gino Signorello
Wil jij meer weten over gerichte groei met marketing voor jouw praktijk?
Neem dan contact op met Jerry voor een gratis advies gesprek